har inte bloggat på länge !<3

Kategori: Allmänt

Hejhej har inte bloggat på länge har inte haft något att skriva om.Imornn är det nyårsafton dåh ska jah sova över Emma :3 <3 lägger ut en bild på oss eller henne eller nåt sen ;).Igår var vi på stan jag mamma o Emma :P <3 mamma fyllde år så jag tänkte att hon fick hänga med.Jag köpte kejdjeörhängen från gina :) 59 kr  :P love it <3 och converse örhängen från newyorker 45 kr <3 såh tog jag ett till hål i örat <3.150 kr på klipphuset <3 så åt vi på macdonalds ;)<3 ska ta mera hål nästa gång ;)<3.längtar som fan tills jag o ida börjar 7:an i högstadiet <3 men måste lämna skolan jag går i nu :( <3 det kommer bli svårt :(<3.Att lämna mia o lotta o kalle <3 fast mest mia <3 .
Träffade min lärare mia på stan :P <3 jag bah emma kolla mia hon bah oooo vi skrämmer henne hon bah tänk så var det inte mia hahahaahah . :P Jag bah aa hahhah sen träffade vi therese en annan lärare på skolan jag bah therese emma bah skrek heeeej .fy fan vad jag skämdes men iallafall ska kolla på tv med mamma nu så herrå <3 pöss <3 ///mandy bejb <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: